Napíšte nám

Kontaktný formulár

Všeobecný kontakt

karatnet@karatnet.sk

Sociálne siete

Bratislava / Sídlo spoločnosti

Komárovská 62

821 06 Bratislava

Slovenská republika

+421 917 565 363

 

KaratNet Slovakia s.r.o.

Vrakunská 37

821 06 Bratislava

Slovenská republika

IČO: 44064268

DIČ/IČ DPH: SK2022564159

IBAN: SK93 0200 0000 0031 5270 9151

Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č.: 51316/B

Žilina / Call Centrum

Kuzmányho 8

010 01 Žilina

Slovenská republika

+421 2 22 111 801

 

KaratNet Call s.r.o.

Kuzmányho 8

010 01 Žilina

Slovenská republika

IČO: 48062839

DIČ/IČ DPH: SK2120036292

IBAN: SK33 0900 0000 0050 6795 8603

Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Žilina, Oddiel: Sro, Vložka č.: 63407/L

Praha / Pobočka

Sluneční náměstí 2583/1

158 00 Praha 5

Česká republika

+420 730 897 009

 

KaratNet s.r.o.

Sluneční náměstí 2583/1

158 00 Praha 5

Česká republika

IČO: 01718321

DIČ: CZ01718321

IBAN: CZ11 5500 0000 0075 3893 1001

Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Praha, Oddiel: C, Vložka č.: 210609

Vytvorme spolu niečo zaujímavé!

Chcete s nami spolupracovať alebo máte otázky? Kontaktujte nás!

Téma Meno E-mail Správa

Kto sme

Tvoríme softvér a moderné aplikácie, ktoré vám ušetria čas

Keď sa stretnú tí správni ľudia a technológie, vznikajú riešenia, ktoré majú hodnotu aj pre našich zákazníkov. Máme radi nové technológie. Aplikácie a softvér tvoríme na mieru a tak, aby vám pri každodennej práci ušetrili čas.

Našou víziou je dlhodobo poskytovať profesionálne služby v oblasti vývoja aplikácii, softvéru a spracovania dát pre farmaceutický priemysel a zdravotníctvo.

1CRM s databázou
2Transferové objednávky
3Business Intelligence
4Marketing
5Call Centrum
1CRM s databázou
2Transferové objednávky
3Business Intelligence
4Marketing
5Call Centrum
Naše hodnoty

Ľudia, vzdelávanie, dôvera. Rovnaké hodnoty už viac ako 10 rokov.

1

Ľudia / Vážime si ľudí vo firme. Kladieme dôraz na výber ľudí tak, aby komunikácia v rámci tímu ale aj celej firmy prebiehala hladko a v priateľskej atmosfére.

2

Vzdelávanie / Samovzdelávači, ale aj kurzy. Prehľad v nových technológiách je tým, čo nám pomáha ísť vpred a prichádzať s novými nápadmi či službami.

3

Dôvera / Klient je ten, pre koho a prečo tu sme. Komunikujeme s ním otvorene, transparentne, chyby si priznáme a napravíme.