Napíšte nám

Kontaktný formulár

Všeobecný kontakt

karatnet@karatnet.sk

Sociálne siete

Bratislava / Sídlo spoločnosti

Komárovská 62

821 06 Bratislava

Slovenská republika

+421 917 565 363

 

KaratNet Slovakia s.r.o.

Vrakunská 37

821 06 Bratislava

Slovenská republika

IČO: 44064268

DIČ/IČ DPH: SK2022564159

IBAN: SK93 0200 0000 0031 5270 9151

Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č.: 51316/B

Žilina / Call Centrum

Kuzmányho 8

010 01 Žilina

Slovenská republika

+421 2 22 111 801

 

KaratNet Call s.r.o.

Kuzmányho 8

010 01 Žilina

Slovenská republika

IČO: 48062839

DIČ/IČ DPH: SK2120036292

IBAN: SK33 0900 0000 0050 6795 8603

Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Žilina, Oddiel: Sro, Vložka č.: 63407/L

Praha / Pobočka

Sluneční náměstí 2583/1

158 00 Praha 5

Česká republika

+420 730 897 009

 

KaratNet s.r.o.

Sluneční náměstí 2583/1

158 00 Praha 5

Česká republika

IČO: 01718321

DIČ: CZ01718321

IBAN: CZ11 5500 0000 0075 3893 1001

Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Praha, Oddiel: C, Vložka č.: 210609

Vytvorme spolu niečo zaujímavé!

Chcete s nami spolupracovať alebo máte otázky? Kontaktujte nás!

Téma Meno E-mail Správa

Call Centrum

Komunikujte s lekármi a lekárňami

Naše operátorky sa už viac ako 5 rokov venujú komunikácii s lekármi a lekárňami v Českej republike a na Slovensku. Poskytujeme telefonické služby pre oblasť zdravotníctva a farmaceutický priemysel v českom alebo slovenskom jazyku podľa preferencií klienta.

Naše call centrum má profesionálne skúsenosti s predajom produktov do lekární, realizáciou marketingových prieskumov ako aj komunikáciou konkrétnej správy vybranej skupine špecialistov.

1

Predaj na telefóne

Pri telefonickom predaji produktov operátori call centra aktívne kontaktujú vybranú skupinu zákazníkov, konzultujú a uskutočňujú predaj rovnako, ako váš reprezentant v teréne. Profesionalita a príjemné vystupovanie sú základom úspešného predaja vašich výrobkov a služieb.

Naši operátori využívajú na efektívnu realizáciu predaja dlhoročné obchodné zručnosti a skúsenosti z telemarketingu.

2

Telemarketing

Zaujímate sa o spokojnosť a nákupné zvyklosti vašich zákazníkov? Máte v pláne osloviť vybranú skupinu špecialistov alebo zdravotnícky personál a informovať ich o novom produkte, zmenách v SPC lieku, či zmene ceny? Vďaka nášmu call centru sa vaša správa dostane presne tam, kam chcete v čo najkratšom možnom čase.

Dostupnosť aktuálnych informácií o vašich klientoch vám zvýši podiel a úspešnosť na trhu.

3

Telefonický prieskum trhu

Kvalitné dáta a informácie z trhu sú základným pilierom tvorby marketingových plánov a stratégií predaja. Vďaka profesionálnemu tímu našich call operátorov vám čerstvé informácie z trhu zozbierame rýchlo.

Získané dáta zanalyzujeme, štatisticky vyhodnotíme a odovzdáme v prehľadne spracovanom reporte.

4

Mystery calling

Chcete vedieť ako vnímajú vaše výrobky alebo služby vaši zákazníci, či vyhodnotiť kvalitu služieb vašich obchodných zástupcov? Zaujímate sa o úroveň komunikácie pri predaji a starostlivosť o zákazníka?

Výsledkom mystery hovoru je celkové posúdenie prístupu pracovníka, ktorým môže byť obchodný zástupca, predavač, či personál lekárne.

5

Zákaznícka linka

Pomôžeme vám zvládnuť nápor prichádzajúcich telefonických hovorov. Zrealizujeme zákaznícku linku pre vaše produkty alebo služby, ktorej fungovanie budete mať pod dohľadom vďaka zaznamenávaniu všetkých telefonických hovorov.

Obsah a efektívnu schému telefonických hovorov zostavíme vopred na mieru podľa vašich požiadaviek.